portal osiedli, dzielnic i miast

Szczecin Stara Cegielnia - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Stara Cegielnia - sprawy osiedlowe » Forum » Prośba do uczestników forum
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Prośba do uczestników forum

     Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    
Autor Wiadomość
lulabaii 
   

Początkujacy


Wiek: 36
Dołączył: Wto Lut 01, 2011 9:55
Posty: 5
Skąd: Szczecin-Królewicza

PostWysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:58    Temat postu: Prośba do uczestników forum

Witam,
Jestem studentką V roku Socjologii Stosowanej na US i prowadzę badania z mieszkańcami szczecińskich osiedli zamkniętych w ramach pracy magisterskiej „Realizacja utopii w rzeczywistości. Studium przypadku osiedli grodzonych w Szczecinie” pisanej pod kierunkiem dr Marka Gorzko.

Zależy mi na przeprowadzeniu rozmów z mieszkańcami osiedla, aby móc poznać jego rzeczywistość i realia z punktu widzenia osoby będącej „wewnątrz”. Chciałabym dowiedzieć się, jak mieszka się na osiedlu zamkniętym, jakie są jego największe wady, zalety, etc. i dlatego zwracam się z prośbą na forum o pomoc w badaniach i "udzielenie wywiadu" (w formie swobodnej rozmowy) i udzielenie odpowiedzi na kilka pytań (choćby poprzez komunikator internetowy)?

Osoby, które chciałyby pomóc i potrzebują dodatkowych informacji lub byłyby zainteresowane rozmową ze mną (czy to osobiście, czy przez Internet – mogę również przesłać ankietę do uzupełnienia w domu w dowolnym dla Państwa czasie) uprzejmie proszę o kontakt poprzez e mail (m.czechorowska@onet.eu) lub numer gg – 3521819 w celu ustalenia szczegółów.

Dziękuję i Pozdrawiam Serdecznie
Małgorzata Czechorowska
awattar 
   

Początkujacy


Dołączył: Sob Lip 24, 2010 18:16
Posty: 6